Translate -TRANSLATE -

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Για ένα φοιτητικό εισιτήριο ….κάποτε




Για ένα φοιτητικό εισιτήριο ….κάποτε

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Τα κομματόσκυλα, φοιτητές συνδικαλιστές των διαφόρων κομμάτων, είχαν πάρει θέση δίπλα στα μικρόφωνα στην παλιά αίθουσα της Νομικής επί της οδού Σίνα, ζητώντας τις φωτογραφίες μας για να μας χορηγηθεί φοιτητικό εισιτήριο. Στην πραγματικότητα όμως για να απογράψουν την δύναμη των κομμάτων που υπήρχε μεταξύ των πρωτοετών φοιτητών της Νομικής το 1966. Έτσι αν πήγαινες σε ένα παλιό φοιτητή σε μεγαλύτερο έτος για να δώσεις τη φωτογραφία σου σε ρώταγε περί των πολιτικών σου πεποιθήσεων. Δεξιός; Αριστερός; Κεντρώος; κομμουνιστής;
Μια που ήμουν ακομμάτιστος κατάλαβα ότι για μένα η υπόθεση φοιτητικού εισιτηρίου ήταν χαμένη από χέρι. Όπως λοιπόν τα κομματόσκυλα ήταν στοιβαγμένα δίπλα στα μικρόφωνα και είχαν στήσει κομματικό σκυλοκαβγά τους πλησίασα και τους ρώτησα ποιος παραλαμβάνει φωτογραφίες για τους ακομμάτιστους Έλληνες. Με κοίταξαν με αγριωπό βλέμμα. Καλά υπάρχουν και τέτοιοι; αναρωτήθηκε κάποιο κομματόσκυλο. Δεν είμαστε καλά· διατυμπάνισε άλλο κομματόσκυλο. Και εγώ από κάτω, πρωτάκι, πρωτόβγαλτος σε τέτοιες καταστάσεις να μαζεύω θλιβερές εμπειρίες έδωσα τη φωτογραφία μου σε κάποιον μόνο και μόνο για να εξασφαλίσω το φοιτητικό μου εισιτήριο. Σε δυο μέρες σύντροφε μου είπε εκείνος. Χαμογέλασα. Μπράβο νταβάριτς Φάνη είπα στον εαυτό μου.
Οι σκυλοκαβγάδες συνεχιστήκαν και τις επόμενες μέρες και τους επόμενους μήνες μέχρι που κάποιος τους έβαλε φίμωτρο. Δικτατορια γαρ.
Όταν τελικά βγήκαν τα φίμωτρα πολλοί από δαύτους γάνωνε Υπουργοί, βολευτάδες, σημαντικά κομματικά στελέχη και δεν συμμαζεύεται και έτσι συνέχισαν .....την σκυλίσια ζωή μια που αυτή τη ζωή είχαν από ανέκαθεν μάθει να κάνουν. Και  βέβαια αλλοίμονο σε μας.........που αυτούς και τα έργα τους  πληρώνουμε σήμερα.
ΚΑΥΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: