Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Καλή Χρονιά -Χρόνια πολλά





ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

Σαν το κοπέλι έγραψα γράμμα στον αϊ Βασίλη.....
και τόνε παρακάλεσα άνε μπορεί να στείλει....
Δώρο σε κείνους που αγαπούν και στην καρδιά πονούνε...
το ταίρι απου λαχταρούν τσ' αγκάλες τους να δούνε....
Σε κείνους που δεν χαίρονται να δώσει την χαρά ντος....
τροφή σε κείνους που πεινούν τσ' αρρώστους την υγειά ντος....
Στα ξεχασμένα ορφανά που κλαίνε στο σκοτάδι.....
ένα παιγνίδι μια αγκαλιά κι από καρδιά ένα χάδι.....
Στσι γέρους που είναι αμοναχοί να πέψει τα παιδιά τους....
γέλιο ν' ακούσουν εγγονιού μέσα στην μοναξιά τους...
Αυτά έγραψα και το ‘κλεισα το φετινό μου γράμμα....
όσο για μένα έχω αρκετά και δε μου λείπει πράμα....
έχω ''γυναίκα και παιδια'' που τσ’ αγαπώ - λατρευω......
''υγεία'' ''στέγη'' και ''τροφή'' ιντ' άλλο να γυρεύω;....

Η μαντινάδα είναι από το facebook του φίλου μου Αντώνη Παπαχρυσάνθου
και ανήκει στον Μανώλη Κρητικόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: