Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Στην Τράπεζα





Στην Τράπεζα

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-85
Ο πίνακας στην Τράπεζα έγραψε το νούμερο.
Στον γκισέ δεν πλησίασε κανείς.
-86
Η υπάλληλος κοίταξε αριστερά-δεξιά.
Ούτε τώρα πλησίασε κάποιος.
-87
Η υπάλληλος κι αυτή τη φορά έμεινε μόνη.
-88
Σηκώθηκα από την θέση μου.
Πλησίασα τον γκισέ.
Η κοπελίτσα μου χαμογέλασε και το χαμόγελό της πήρε μέρος της αγανάκτησής μου.
-Πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω, μου είπε ευγενέστατα.
Την πείραξα.
-Πιο πολύ, με τόσες απουσίες στον γκισέ σας, ήρθα για παρέα.
Συνέχισε να χαμογελά. Συνέχισα το πείραγμα
-Και μην νομίζετε ότι περνούσα άσχημα περιμένοντας. Πρόλαβα και διάβασα το «ΥΠΟΓΕΙΟ» του Ντοστογιέφσκι, το «ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΛΑΘΟ» του Γερμανου, το «ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ» του Σακκελάριου και αν δεν καλούσατε….. την κλάση μου θα τέλειωνα και το «ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ». Αλλά για χάρη σας, την θυσίασα ..την καλοπέρασή μου.
Η κοπελίτσα θα σκέφτηκε «άλλος ένας τρελός»' η «που το βρίσκει αυτό το κέφι» και χαμογελαστά με ρώτησε:
- Λοιπόν;;;;;;;;;; Τι θέλετε;;;;;;;;
-Πληρωμές ,της απάντησα. Οι συνήθεις άγνωστοι τρομοκράτες του κομποδέματός μου ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΝΦΙΑ και το κακό συναπάντημα. Της έδωσα και τα σχετικά, μαζί με το βιβλιάριο. Καθώς  και την εντολή:
-ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ. ΞΕΓΥΜΝΩΣΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ.
Η κοπελίτσα έβαζε χαρτιά στον εκτυπωτή, έβγαζε χαρτιά, ντριγκι-ντριγκι το μηχάνημα, μου έδινε χαρτιά, έπαιρνα χαρτιά, πέφτανε κι οι σχετικέ τζίφρες, έδινα χαρτιά, έσκιζε χαρτιά, μου έδινε νέα χαρτιά.
Χαρτιά αυτή;;; Τζίφρες εγώ.
-Τελειώσαμε, είπε χαμογελαστά
Εγώ με τόσες πληρωμές είχα πάψει να χαμογελώ.
-Δεν ξέρω αν πρέπει να σας ευχαριστήσω για το ξεγύμνωμα, ειπα πικρόχολα
Η κοπελίτσα μου έγνεψε συνωμοτικά
-Θα σας προστατέψω, μου είπε και συμπλήρωσε· από τους κλέφτες. Που θα μπουν στο διαμέρισμά σας.
-Και τι θα βρουν να πάρουν;;;;; την ρώτησα. Πρόλαβαν άλλοι.
Αυτή όμως συνέχιζε ..τον φιλιππικό της λόγο….
-Η τράπεζα θα σας καλύψει ότι θέλετε. Μερική κλοπή, ολική κλοπή.
Ότι θέλετε. Απ’ όλα έχει ο μπαξές της τραπεζικής ασφάλειας.
Την διέκοψα με ελαφρά αγανάκτηση λέγοντας
-Δεν μπορείτε να με καλύψετε. Ήδη έχουν κάνει απόβαση στο πορτοφόλι μου όλοι αυτοί που ήδη πλήρωσα. Δηλαδή το Κράτος ,οι ΔΕΚΟ, και το κακό συναπάντημα. Θα με προστατέψεις απ αυτούς;;;;;;;; Αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι. Ο κλέφτης να σε κλέψει μια φορά, άντε δυό. Αυτοί σε κλέβουν καθημερινά και μόνιμα. Τώρα μου λέτε στον κατάλογο των κλεπτών να προσθέσω ..και την Τράπεζα. Καλά τόσοι κλέφτες δεν μου φτάνουνε;;; Είναι ανάγκη να προσθέσω ακόμη ένα;;;;;;;
Η κοπελίτσα είχε πάψει να χαμογελά
Είχε δει τον Βεζούβιο να εκρήγνυται.
Μέρος της Λάβας πρέπει να την άγγιξε
Δεν με κοίταζε πια καθώς εγώ μάζευα απ τον γκισέ τα χαρτιά μου·
Απλώς είπε
-89;;;;; Ποιος έχει το 89;;;;;;;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: