Translate -TRANSLATE -

Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΚΟΥΣΟΥΡΗΣ. : Ποιητές και άλλοι









Ποιητές και άλλοι.


Δεν είμαι ποιητής ολκής,
δεν είμαι συγγραφέας
απλός νεροκουβαλητής,
μικρός είμαι αμφορέας.

Δεν ενθυμούμαι ποιήματα
δεν συγκρατώ τους τίτλους
στάλες αποκυήματα
γύρο τους κάνω κύκλους.

Οι έπαινοι στους μέγιστους
βραβεία τα προικιά τους
βότσαλο εγώ, μ’ αμέθυστους
με κρύβει η σκιά τους.

Αν δεν τα ρίξουν στην πυρά
θα μείνουν τα γραπτά μου
μνημεία αμνημόνευτα
του μέτρου, η προσφορά μου…

Οι λέξεις δεν μου βγαίνουνε
κενή μοιάζω σελίδα
στο σύννεφο των ποιητών
βεγγαλικό, κροτίδα…

Σε μια εποχή αλώσεων
κερκόπορτες ανοίγουν
για λύσεις εξισώσεων
και συνταγών που λήγουν.

Η αρνητική μου προσφορά
θα μείνει στους αιώνες
σαν πεφταστέρι μια φορά
σε αστρικούς αγώνες,

με τους κριτές ν’ αγάλλονται
με δόξα και ειρήνη,
για το έργο που επιτελούν
με περισσή ευφροσύνη.

Δεν είμαι ποιητής ολκής
τα θέματά μου αστεία
ποιόν νοιάζει η πολιτική
κι η ομοιοκαταληξία ;

Ο έρωτας ην ο θεός
ο ποιητής των πάντων
ο κινητήριος μοχλός
της θεωρίας των κβάντων.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΚΟΥΣΟΥΡΗΣ.
 30/05/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια: