Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Τέτοια Ευρώπη να την χε..(ρετήσω)




Τέτοια Ευρώπη να την χε..(ρετήσω)  !!!!!

Μπήκα στην ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ - δηλαδή με βάλανε, χωρίς να με ρωτήσουν- γιατί έτσι λέει θα ζούσα, όπως μου είπαν, καλλίτερα.
Θα είχα ΚΑΛΛΙΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ
Θα είχα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ
Θα είχα και του πουλιού το γάλα

  • Εγώ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΗΘΕΛΑ • που μου το στέρησαν

  • Εγώ μια αξιοπρεπή ζωή ήθελα• που την είχα και την έχασα με το "έτσι θέλω" ΤΟΥΣ

  • Εγώ ένα καλάθι γεμάτο ήθελα που ΟΧΙ ΜΟΝΟ δεν μου το έδωσαν αλλά μου πήραν  και αυτό που είχα..

ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ

ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥ δεν αρκέστηκε στο να με στοχοποιήσει και να με φτωχοποίησει μαζι με όλους τους συμπατριώτες μου (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δικών τους ανθρώπων) αλλά αναστάτωσε και όλη την Μεσόγειο και την Μέση Ανατολή και  έκανε τα νησιά μας αποθήκες προσφύγων, μεταναστών αλλά και άλλων ύποπτων στοιχείων με ανεξακρίβωτες μέχρι στιγμής προθέσεις.

ΝΑΙ  ΝΑΙ  ΝΑΙ το ξέρω ... θα μου πείτε ότι .... ΕΙΜΑΙ  ΟΜΩΣ  ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ

Ε   ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ….

  • ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ "ΑΥΤΟΙ"!!!

  • ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ

  • ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ

ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΕΔΩ  ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ  ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ…  ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ........... ΑΝ  ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ  ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.....  ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ  ΝΑ  ΞΑΝΑΓΙΝΕΤΕ  ΕΛΛΗΝΕΣ…

ΓΙΑΤΙ  ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΥΣ  ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ  ΠΑΡΑ  ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΥΣ!!!!

Διασκευή πάνω σε κείμενο του Θεοφάνη Γραικιώτη από το facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια: