Translate -TRANSLATE -

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : Γιατροί και δικηγόροι




Γιατροί και δικηγόροι
Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
-Δικηγόρος λοιπόν
Αυτό είπε ο γιατρός σαν άφησε στην άκρη το Βιβλιάριο Υγείας.
Εγώ εκεί απέναντι του. Εγώ και ο βήχας μου.
-Λοιπόν, συνέχισε ο γιατρός, Τους το είπα καθαρά. Πρέπει να ελέγξουμε τα βάρη του ακινήτου. Είναι ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΑΓΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και ακολουθούν το ακίνητο.
Πραγματοπαγές Δικαίωμα. Η πρώτη γροθιά που μου 'δώσε ο γιατρός
Αυτός συνέχιζε τον μονόλογο του, συνοδεία του βήχα μου
-Και που λες κύριε Δικηγόρε οι άλλοι συγκύριοι συμφώνησαν.
Να το ελέγξουμε απεφάσισαν ομοφώνως. Θα πήγαινα να το ελέγξω αλλά ένας τρομερός πονόδοντος με εμπόδισε.
Τους είπα επίσης ότι πρέπει να έχουμε ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ.
ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ. Δεύτερη γροθιά
-Πρέπει να ελέγξουμε τους τίτλους μας. Τις αποδοχές θα τις έκανα εγώ αλλά ένας φοβερός πόνος στη μέση με εμπόδισε
Ο μονόλογος του γιατρού συνεχιζότανε.
Κοίταξα τριγύρω.
Βρε μπας και μπήκα σε γραφείο συναδέλφου;;;; αναρωτήθηκα
Η πινακίδα όμως εκεί απέναντι στον τοίχο που έγραφε  "ΝΟΜΙΜΟΝ ΙΑΤΡΕΙΟ" έδειχνε ότι ήμουν σε ιατρείο.
Ο γιατρός εκεί απτόητος συνέχιζε…
-Τους εξήγησα αγαπητέ ότι εν διαφωνία η μόνη λύση είναι Η ΑΓΩΓΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
ΑΓΩΓΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ...Τρίτη γροθιά
Το βλέμμα μου -βλέμμα Πουαρώ- έψαχνε στο ιατρείο για κρυμμένα Νομικά Βήματα, για Κώδικες και Νομικά συγγράμματα όμως ο γιατρός συνέχιζε με το μονόλογό του κι εγώ με τον βήχα μου
-Θα πήγαινα Ευελπίδων να δω για πότε προσδιορίζουν, αλλά ένας πονόλαιμος με αφωνία με εμπόδισε
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ. Τέταρτη γροθιά μου 'χε κόψει τον βήχα εντελώς
Επιτέλους τέρμα ο μονόλογος.
Με κοίταξε στα μάτια. Με ρώτησε
-Λοιπόν ;;;;;;; Εσείς τι λέτε;;;;;
Κόλλησε ο γιατρός το βλέμμα του επάνω μου με εμφανή ανυπομονησία.
Ανασηκώθηκα λίγο στην καρέκλα μου. Πήρα ύφος σοβαρό και επιστημονικό. Επιτέλους ζητείτο η επιστημονική μου γνώση.
Τον κοίταξα στα μάτια
-Αγαπητέ γιατρέ. Δια μεν τον πονόδοντο το ΝΙΦΛΑΜΟΛ θα σας ανακουφίσει
Είδα τον γιατρό να βουλιάζει στην πολυθρόνα του
Εγώ συνέχισα την αγόρευση
-Εάν δεν υποχωρήσει η φλεγμονή στο δόντι θα ήθελα μια ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ
μήπως κρυμμένος φρονιμίτης μας δημιουργεί το πρόβλημα
Ο Γιατρός συνέχιζε να βουλιάζει
Εγώ εκεί .Τον βομβάρδιζα με την αγόρευσή μου.
-Δια δε την μέση θα συνιστούσα το ΝΟΤΖΕΣΙΚ. Καλό φάρμακο με καλά αποτελέσματα. Αν δεν δείτε βελτίωση θα καταφύγουμε σε αντιβίωση την οποία επί του παρόντος θα ήθελα να αποφύγω.
Αντιβίωση σημαίνει εκ παραλλήλου χορήγηση βιταμινών και βεβαίως ΝΕΞΙΟΥΜ προς προστασία του στομάχου. Να σας ρωτήσω από στομάχι πως τα πάμε;;;;;;;;;
Χίλια κομμάτια το στομάχι του γιατρού. Ποιό στομάχι;;;;;;;;;;
Εγώ απτόητος πιστός στην Δικηγορική μου αγόρευση…
-Τέλος ως προς τον πονόλαιμο έχω να προτείνω,,,,,,
Εκεί ο βυθισμένος γιατρός -ισα που διέκρινα το κεφάλι του πίσω απ το γραφείο του- μου ψέλισε ψιθυριστα με φωνή που μόλις ακουγότανε.
-Εσείς που τα ξέρετε όλα αυτά;;;;;;;;;;;;;;;;
Με το ίδιο ύφος και με ιδιαίτερη εγωιστική έπαρση του απάντησα
-ΕΜ ΤΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ......................................
facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: